II. brněnská výstava

27.10.2012 16:20

II. BRNĚNSKÁ VÝSTAVA

    Rok utekl jako voda a v Brně se uskutečnila dne 27. října 2012 již II. brněnská výstava, které jsem se se svými činčilkami opět zúčastnila. Tato výstava byla ještě lepší, než ta loňská. Pořadatelé už věděli, jak na to a to se potvrdilo na ještě lepším průběhu výstavy. Opět jsem s sebou vezla čtyři činčily, ale tentokrát jsem žádnou neprodávala. Cestoval se mnou Raffaello a Vanillka, kteří se zúčastnili i loňské výstavy, dále jsem vezla Wyaata a Mathewa.

    Ráno, stejně jako loni, proběhla přejímka zvířat, vážení a kontrola veterinářkou, poté se zahájilo posuzování, u kterého jsem opět pomáhala a zapisovala lístky. Činčil zde bylo o dost více než loni a také byly kvalitnější, což nám přineslo velkou radost. Počasí nebylo moc příznivé, ale i přesto se nějací návševníci přišli podívat. Připraveno pro ně bylo opět "činčilí štěstí" a také bohatá tombola. Také výhry pro nejlépe hodnocené činčily byly bohatší než loni. Raffaello s Vanillkou zůstali bez medaile, zato Wyaat vyhrál 1. místo ve skupině standardů a Mathew obsadil 3. místo ve skupině mazlíčků (PET). Oba činčiláci dostali tolik cen a dobrot, že jsem je nemohla ani uvézt domů! :))

    Celkově byla výstava opět povedená, slyšela jsem i ostatní vystavovatele, kteří ji kladně hodnotili. Už se těším na další výstavu! :)

Wyaatek

 

Mathewek

 

Fotky focené pořadateli:

Výhry

 

Výstavní sál

 

Výstavní sál, prodejné předměty s motivy činčil, činčilí štěstí, tombola,...

 

Posuzování: já s Betty (předsedkyně klubu) a čančající se činčilka :)

 

 

 

Wyaat

Tato fotogalerie je prázdná.