I. brněnská výstava

01.10.2011 15:32

I. BRNĚNSKÁ VÝSTAVA

    Jsem členem Českého činčilího klubu, který pořádál 1. 10. 2011 svou první výstavu, proto jsem si řekla, že by bylo dobré obohatit tuto výstavu i o mé činčilky. Brno je od Příbora sice daleko, ale ten výlet za to stál. Vzala jsem s sebou samečka Raffaella, dvě samičky Juliu a Vanillku a na prodej samečka Amadeuse.

    Výstava probíhala skvěle a v přátelské atmosféře. Konala se v budově místního parku Lužánky, který se nachází jen pár tramvajových zastávek od Hlavního vlakového nádraží. Ráno probíhala přejímka činčil, kontrola veterinářkou a vážení. Poté, co činčily zaplnily všechny výstavní klece, se začalo posuzovat. Osobně jsem pomáhala při posuzování a zapisovala jsem oceňovací lístky. 

    Myslím, že se vystavovatelům i návštěvníkům výstava líbila. Mohli zde zakoupit všemožné krmiva, pamlsky a potřeby pro činčily nebo také všemožné předměty pro nás - lidi, např. trička, hrníčky, nálepky atd. Každý si také mohl zakoupit "činčilí štěstí".

    Co se týče mých činčil, samečka Amaduse jsem prodala. Raffaello s Juliou se kvůli silné konkurenci ve své skupině umístili na 4. a 5. místě, zato Vanillka získala krásné 3. místo. Výhry byly bohaté. Dle umístění se dávaly poháry nebo kokardy, ke kterým každý dostal veliký balík krmiv a pamlsků pro činčily a samozřejmě diplom.

    Já i činčilky jsme zdárně dojeli zpátky domů, byli jsme sice všichni unavení, ale brzy jsme si odpočinuli. Byl to super výlet! :)

 

Vanillka i s kokardou a diplomem

Fotky focené poředateli:

místo konání výstavy

 

výhry

 

pohled na část místnosti, kde se vystavovalo